Nog 1 nachtje. - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Mieke Huvenaars-van den Berg - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje. - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Mieke Huvenaars-van den Berg - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje.

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

21 Mei 2015 | Nederland, Zeeland

Wij zijn helemaal klaar voor onze rondreis door Peru, Chili en Bolivia. We hebben redelijk relaxed alles kunnen voorbereiden. Zo meteen hebben wij zelfs tijd om naar de dartfinale te kijken. Peter brengt me nu een lekker wijntje om te proosten op onze vakantie. We vinden het nu spannender dan onze vorige reizen omdat deze wel zwaarder zal zijn. Dit neemt niet weg dat we er ontzettend veel zin in hebben en het zal erg mooi en spectaculair zijn.
Morgen om 12.30 uur vliegen naar Lima waar we om 18.10 uur plaatselijke tijd aankomen.
Wij houden jullie op de hoogte.

Liefs Peter en Mieke

• 21 Mei 2015 - 22:53

Moniek:

Peter en Mieke,

Geweldig! Een goede voorbereiding is het halve werk!
    Ik ga jullie zeker weer op de voet volgen en wacht dan ook op mooie belevenissen in jullie volgende reis verslagen. Geniet van jullie avontuur, maar voordat jullie daar aan gaan beginnen een goede en vooral veilige reis gewenst!

• 21 Mei 2015 - 23:12

Martie:

Veel plezier op jullie reis en ik ben benieuwd naar jullie reisverslag. Gr.

• 21 Mei 2015 - 23:12

Antoon Van Dongen:

Peter en Mieke,

Heel veel reisplezier, de verslagen zal ik zeker lezen en natuurlijk de foto's bekijken.

Groet Antoon

• 22 Mei 2015 - 00:09

Joost Kuppen:

Enjoy Peter en Mieke! Zal vast en zeker mooi worden. Kijk goed uit voor oplichters, als het te mooi is om waar te zijn... Geniet van al het moois en doe voorzichtig :)

• 22 Mei 2015 - 09:39

Huub En Antwanet:

Lieve Peter en Mieke,

Geniet van deze verre en voor ons onbekende landen. Let op je veiligheid en let vooral op je gezondheid.!!!
    Groetjes en tot ziens eind juni!

• 22 Mei 2015 - 11:21

Maria En Charles:

Héh rugzak, waar ga je met dat meisje naar toe?

Mieke en Peter, een goede mooie reis gewenst!
    We gaan weer lekker met jullie mee genieten.

• 22 Mei 2015 - 19:13

Hein En Ans:

Peter en Mieke
    Wij wensen jullie een geweldige mooie en interessante reis toe.
    Wij gaan jullie zeker volgen benieuwd naar jullie ervaringen en natuurlijk de mooie foto,s
    Lieve groetjes van ons.
    Hein en Ans

• 22 Mei 2015 - 21:16

Nettie:

Hey Miek,
    Je lijkt zo net op een blije, beetje topzware sandwich!!
    Heel veel plezier samen, veel plezier en let op je spullen he??
    Ik ben net terug van Luxemburg met 32 senioren. Ook een redelijk zware reis maar ze leven allemaal nog!!
    Liefs
    Nettie

• 22 Mei 2015 - 23:57

Af En Riet:

Peter en Mieke
    Geniet van jullie vakantie in Zuid Amerika, hopelijk wordt deze minstens even mooi als in Noorwegen! Groetjes en liefs van Ad en Riet

• 23 Mei 2015 - 12:02

Sandra:

Hoi ome Peter en tante Mieke, hopelijk is de reis goed verlopen en zijn jullie goed aangekomen. Heel veel plezier en geniet van het mooie Zuid Amerika. Groetjes Sandra

• 25 Mei 2015 - 10:57

Tiny En Maria.:

hallo Peter en Mieke, goed aangekomen zo te zien op facebook. Maar niet alleen terrasjes pikken hè!.Geniet er samen van. Ook wij blijven jullie volgen. Liefs Tiny en Maria.

• 25 Mei 2015 - 15:30

Jo De Klijn:

goed aangekomen geniet ervan
    groetjes Jo de Kliin

• 25 Mei 2015 - 19:12

Margriet Van Den Boogaart:

Lieve Peter en Mieke,

Een geweldig mooie vakantie toe gewenst. Let goed op elkaar en ben voorzichtig! Ik verheug me nu al op jullie reis verslagen. Deze lees en kijk ik altijd met veel plezier.
    Toi, toi, toi.

Groetjes: Margriet.

• 26 Mei 2015 - 09:59

Mieke:

Peter en Mieke
    Wij wensen jullie een prachtige vakantie. We gaan jullie zeker volgen .
    Groetjes Mieke D en Wim