Nog 7 dagen - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Mieke Huvenaars-van den Berg - WaarBenJij.nu Nog 7 dagen - Reisverslag uit Zeeland, Nederland van Mieke Huvenaars-van den Berg - WaarBenJij.nu

Nog 7 dagen

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mieke

23 December 2009 | Nederland, Zeeland

Het aftellen is begonnen voor mijn reis samen met mijn zus Nettie naar Thailand, Laos en Cambodja. Het is nog spannend geweest of de reis wel door zou gaan i.v.m. een mogelijke hartafwijking van kleindochter Bo van ons Net. Gelukkig is alles goed gegaan en is ze zo gezond als een vis.
Alle voorbereidingen zoals vaccinaties, paspoort e.d. zijn gedaan. Vandaag ga ik vast beginnen met pakken. Peter krijgt nog allerlei instructies hoe hij moet wassen en strijken.
Morgen werk ik de laatste dag op Compostella en ben ik vrij tot carnaval. Zondag vieren we de verjaardag van Peter en dan heb ik nog 2 dagen de tijd om rustig (nou ja rustig) de laatste dingetjes te doen. Spannend!!!

Liefs Mieke

  • 28 December 2009 - 11:26

    Nettie:

    Zo, nu ben ik de eerste die op je site reageeert: die is nu officieel geopend.
    Ik toast op een mooie actieve reis samen: dat we maar vele mooie plekken zien en leuke mensen zullen ontmoeten. Maar ik wens je vooral toe dat je plezier krijgt in het individuele reizen. En natuurlijk hierna nog vele ontdekkingstochten met Peter samen!

  • 04 Januari 2010 - 18:45

    Pierre & Sandra:

    Hoi tante Mieke,

    Natuurlijk gaan wij jullie trip volgen en zijn benieuwd waar jullie overal terecht gaan komen. Heel veel plezier en lekker genieten.

    Groetjes Pierre & Sandra

  • 05 Januari 2010 - 19:50

    Kees En Dorien:

    Mieke en Nettie, heel veel plezier samen de komende 5 weken. En natuurlijk zijn wij benieuwd naar jullie avonturen.
    Groetjes en geniet er samen van!

  • 05 Januari 2010 - 19:51

    Dorien:

    Ik heb het rooster van Peter nog niet ontvangen, maar ben wel heel benieuwd wanneer wij ingedeeld zijn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zeeland

Mieke

Actief sinds 23 Dec. 2009
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 55853

Voorgaande reizen:

29 September 2019 - 31 Oktober 2019

Zuid-Afrika

20 Mei 2018 - 28 Juni 2018

Indonesië

17 Januari 2017 - 19 Februari 2017

Zuid India

22 Mei 2015 - 25 Juni 2015

Peru, Chili, Bolivia

22 Oktober 2012 - 23 November 2012

Vietnam

06 Januari 2010 - 10 Februari 2010

Mijn eerste reis naar Thailand, Laos en Cambodja

Landen bezocht: